Scopul acestui articol este familiarizarea cu un set de unelte importante din alcătuirea conceptului de Digital Marketing, și anume Search Engine Optimization, sau SEO pe scurt.
SEO nu este atât de nou pe cât am crede, existând că și practică încă din zilele când internetul era ceva amuzant pe care intrai și vorbeai cu străini sau căutai articole la un Internet Café cu amicii.
Noutatea este reprezentată de înțelegerea că internetul este vast și continuă să crească în fiecare zi, iar aceasta constantă a dat frâu liber întrebării, “ cum pot fi observat aici ” ?
SEO este un mod extreme de util de a atrage atenția și mai precis de a te situa în calea celor care sunt interesați de ceea ce oferi.
Ajungem în punctul acela prin otimizare internă și externă, care în mare se refera la îmbunătățirea experienței vizitatorilor prin diferite metode precum, asigurarea că prezentarea site-ului este clara și nu sunt greșeli în texte, îmbunătățirea vitezei de încărcare a site-ului, moderarea reclamelor etc.
Optimizarea externă pe de alta parte, este influențată de factori externi precum interacțiunile de pe platforme de social media, numărul de vizitatori, contextul în care este menționat site-ul etc.
Subiectul acesta merită evaluat în totalitate, iar aceasta mică introducere este doar o parte dintr-un întreg care odată înțeles, este o unealta esențială în stabilirea unui site într-un mediu în continuă schimbare și atât de competitiv precum internetul din zilele noastre.
Comentarii: (0):
Niciun comentariu încă